Crests Vissou

DepartementHérault
Plaats van vertrekPéret
MoeilijkheidGemiddeld

Geconfronteerd met de wijnkelder van Cabrières.

Voor de kelder van Cabrières, hoofd naar de plaats opzoekt en ze.

Doorgaan op de D15 (voorzichtigheid, gevaarlijke weg).

Aan het einde van het rechte stuk van de weg naar links. Kruis parking steek de beek plaats van Boyne (als de plaats is begaanbaar, verder weg en zich verbinden tot 200 meter na de brug aan de linker baan). Ga verder langs het pad. In het werkingsgebied, door de wijngaarden, om de richting van de piek Vissou nemen. Blijf op de belangrijkste spoor en later, gaat u naar de kruising.

Sla rechtsaf, loop langs een Mazet in puin en een paar meter verder, ga naar links langs een pad naar een wijnstok te bereiken. Loop langs het en klim door het bos langs een oude weg uit het struikgewas.

Dan links, tegenover de hals van Mourèze, klimmen naar de top Vissou waarbij een uitkijktoren, bij een goed gemarkeerde pad. Verder te klimmen om een ​​track te bereiken, neem het mee naar links naar de top. Aan de rechterkant, een wandeling langs de nok (let op de rand van de rotsen) en maak kennis met de pas (blijf op het spoor tijdens het volgende eigenschap markup). Steek het spoor, langs de vlucht website paragliders. Verder is de ingang modelvliegtuigbouw veld (prive-eigendom).

Aan de linkerkant ziet u het pad van de ontdekking vinden "Vissou vertelt" dat naar beneden gaat in veters. Op de gans been, blijven geconfronteerd met het negeren van de steile helling, wordt dan lid van de track. Aan de rechterkant, de route van de ronde, toetreden tot het startpunt.

Ga rond het veld naar rechts en loop langs een hek. Voor een goed versleten pad verder langs de nok. Laat de Vissounel naar links, dan naar beneden (let op, gladde tegels).

Aan het einde van de helling (een plaat) liet helling in de ondergroei dringen. Verder naar rechts langs de wijngaarden een pad tegenover Boyne bereikt. Verder vertrokken voor een paar meter klim dan linksaf het spoor onder de Vissounel. Aan de rechterkant, neem een ​​pad van de wijngaarden en verder op een track.

Sla linksaf langs een pad in het bos. Verder onder de piek van Vissou in een oude plantage van dennen en cederhout, tegenover de landingsplaats voor paragliders. ga naar een spoor tussen de wijngaarden, vervolgens door een doorwaadbare plaats. Ga naar links op 150m.

Mogelijkheid om direct lid worden van de secundaire parkeerplaats: in dit geval, rechtdoor voor ongeveer 600 meter.

Sla rechtsaf tussen de wijngaarden aan de rotsachtige muren. Laat een mazet en een olijf pakket, dan door de cascade Ontwatering Estabel.

Op links, klim naar beneden een pad en lopen door een muur. Scheef links, voorbij een capitelle om een ​​track op het plateau van Estabel sluiten. Hoofd naar links, steekt de D124 en pand vooraan op een spoor. Verder onder een wijnstok, dan door het bos. Ga links langs een pad naar een weg te komen. Ga naar rechts richting het dorp, over de brug en dan naar rechts. Doorgaan avenue Law Estabel langs woningen. Ga naar beneden naar links rue de la Liberté, houden Church Street. Breng de St. Stephen's kerk rechts en dan tegenover het stadhuis, het hoofd recht naar het beginpunt te bereiken.