Les Tourelles

DepartementTarn
Plaats van vertrekMurat-sur-Vèbre
MoeilijkheidGemiddeld
Aangeraden periodevan maart tot november
OmgevingPlatteland

Start van buiten Murat VVV.

1 Volg de smalle straat die aan de linkerkant en vervolgens linksaf naar de Rue de la Griffoulède. Loop het aan de linkerkant. Word lid van een kleine geasfalteerde weg die leidt naar Bessoles. Volg deze voor 600 m en vervolgens naar beneden aan de linkerkant. Bij het stopbord, gaat u rechtsaf langs de weg en weer rechtsaf richting Plos voor 100 meter.

2 Verlaat de weg en nemen een pad dat omhoog klimt over het recht op de Piste des Tourelles.

3 Bij de kruising met de D169 blijven een paar meter aan de linkerzijde alvorens verder langs een pad aan de rechterkant. Op het kruispunt, verder door de velden richting van een pyloon.

4 100 m na het oversteken van een kleine geasfalteerde weg, linksaf en dan meteen recht naar beneden naar de Jasse Pass ( 901 m ).

5 Steek de D622 en ga rechtdoor. Op het kruispunt, steek de baan en passeert het hek via een smalle doorgang. Volg het hek en steekt het een tweede keer ( vergeet dan niet om de poort te sluiten ). Ga verder met de afdaling naar het gehucht Félines. Ga onder de boog ( het is mogelijk om de kaas workshop bezoeken ). Steek de weg over en ga rechtdoor en neem een ​​overdekte rotspad.

6 Het spoor leidt naar de Castelas oriëntatie tafel. Daal de rotsachtige pad rechts naar het dorp. Ga door met de afdaling aan de linkerkant tussen de huizen en langs de " Jacquets " huis, volg de stroom en een brug. Ga rechtdoor naar de parkeerplaats.