Tour van het Peak Pinçon

Wandeltochten & wandelingen in Bize

Tour van het Peak Pinçon - Wandeltochten & wandelingen in Bize
7.5

Wandelen door de bossen in het mooie beukenbossen met oude bomen, de cursus is zeer aangenaam met mooie ontmoetingen dieren (herten, reeën, herten, wilde zwijnen, eekhoorns, wezels, marters), en een gevarieerde flora calcicole. Good klimt naar de quadriceps te versterken. Cursus geschikt heel goed voor nordic walking en sport kan actief worden als de wens is om te versnellen...

DepartementHautes-Pyrénées
Plaats van vertrekBize
MoeilijkheidGemiddeld

Vanaf A64 / A645 Exit / Richting D817 Montréjeau. Bij de eerste rotonde bij de ingang van Montréjeau, avenue de Saint-Gaudens, neemt u de eerste afslag en volg de D34, langs het winkelcentrum, op de tweede rotonde tweede afslag follow D34 / op het kruispunt rechtsaf D817 Avenue Tarbes, verder op de weg om de eerste kruising en sla linksaf in de richting van Mazères de Neste, verder op D34E en steek de spoorlijn route Montréjeau, cross Mazères volgende D71, steek de brug over de Neste, verblijf op D71 richting Aventignan en steek het dorp. Bij de kruising tegenover het stadhuis en de school, rechtsaf D26 naar Montegut, verblijf aan de D26. Uiteindelijk D26 op het kruispunt linksaf richting D75 Nestier. Op de kruising van het vakantiecentrum, een keer linksaf, tegenover het restaurant Castera, linksaf D75 richting Bize. Doorgaan op de D75, het einde van de heuvel, slaat u linksaf richting het Stadhuisplein: u bent gearriveerd!

Laat de auto in de auto, terug naar de D75 rechtsaf tot aan de kruising en sla linksaf de D775 tot aan het begin van het spoor en volg deze tot de grote mediaan (alt. 594 m).

Neem de juiste weg en ga naar beneden langs de fietsroute naar het kruispunt (alt. 582 m), laat de fietsen pad naar rechts en neem het pad naar links. Bottom up (alt. 715 m), kwam uit op een kruispunt, grote weide aan de rechterkant en kleine fontein op de top van de heuvel, slaat u rechtsaf naar een ander kruispunt (alt. 732 m) te bereiken, take links en blijven vooruitgaan door het nemen van de verheffing tot een nieuw kruispunt (alt. 755 m), verblijf op de klim het nemen van de linker en bereiken een piek (alt. 791 m), rechts de weg terug naar beneden, neem de weg die beklimmingen iets naar de zijkant, niet verlaten, de helling zal herstellen op een oude pastoraal verharde weg (kalksteenblokken: aandacht voor de enkels), het bereiken van de top deel (alt 865 m.).

Volg het licht dalende pad naar het punt van "La coumette" (alt. 869 m) te bereiken met een meesterlijke recht beuken beschadigd door recente stormen. Aan de linkerkant van de weg blijft klimmen, neem de hand liggende afdaling in het vervolg van het parcours. Blijf op deze weg naar een eerste kruispunt (alt. 829 m) te bereiken en neem de linker pad dat klimt licht tot een ruïne te bereiken (alt. 844 m), verblijf op het spoor en beginnen de afdaling terug. Loskomen van dit pad, een kruising aanwezig in 3 richtingen (alt. 768 m) is, liet de baan klimt in de as enigszins naar beneden, stomp rechte bergaf, volgt deze mee Cot Arnau (alt. 710 m) en vrij uitzicht op Artigue Caube op Onderstel Aspet (1847 m). Door zich in het midden van Cot Arnau drie richtingen zien, liet een spoor weer iets naar rechts, een spoor dat de toegangsweg naar de boerderij Artigue Caube joins nemen middenspoor dat afloopt tot eerlijk Southwest te volgen naar de grote dijk (alt. 594 m), verder op het spoor naar de D775 aan te sluiten.

Aan het einde van het spoor, rechts afslaan op D775 D75 tot aan de kruising en sla rechtsaf vervolgens linksaf na 80 meter van het Stadhuisplein.