Circuit Maaltijden Chapel

DepartementSaône-et-Loire
Plaats van vertrekTintry
MoeilijkheidSportief

Vanaf de kerk, in het dorp, van rechts naar het einde van het dorp. Steek de brug van de spoorlijn en sla linksaf in de richting van het gehucht "Mooi uitzicht." Volg de weg tot aan de D265. Sla rechtsaf op de D265, steek de plaats Fangy en neem de eerste straat rechts naar de parkeerplaats van de dam, waar het begin van de wandeling.

Parkeren van de Brug dam van de Koning.

Monteer de verharde weg aan de vork op de plaat; sla linksaf. Net na het erf linksaf en beginnen naar beneden om uiteindelijk tot op de bodem van het dal van de King's Bridge River.

Het kruis op de brug en het pad; men snel bereikt een grotere weg waar u rechtsaf; 50 m nadat u bij een kruising waar u eerlijk weer rechts obliquerez. Down to the ford van Pierre Luzière stream. Start die presteert een brede bocht naar links, terwijl steeds heel steil; het zal uiteindelijk verzachten bij aankomst op de set.

Het pad neemt ons mee naar de eerste huizen waar de weg wordt geasfalteerd. Sla rechtsaf na deze groep huizen te krijgen op een andere verharde weg en sla linksaf; na 300 meter ziet u uit te komen op de weg van Auxy in Neder-Canada (RD 298). Neem deze weg naar rechts voor ongeveer 1 km en in het begin van de afdaling, tegen een elektriciteitspaal, linksaf een spoor discreet gebeurt er met een cirkelvormige wassen.

Blijven stijgen na het wassen aan de richel en eindelijk op een kleine weg die we nemen aan de rechterkant. Het woud en blijven min of meer evenwijdig aan de rand. Sla linksaf 90 graden en vervolgens door een met gras begroeide pad redelijk bereik van de hoofdweg. Sla linksaf.

Na een honderd meter in de richting van de vijver, rechtsaf de verharde weg. Bij de ingang van het bos, linksaf de verharde weg en de wending naar de kapel van maaltijden aan de rechterzijde; verder op de weg naar een met gras begroeide grindpad weg waar u rechtsaf te bereiken; loop een honderd meter voordat u linksaf in een bos transect.

De follow-up van een korte (ongeveer 30 m) maar steile afdaling waarna u rechtsaf. 120 meter verder over te steken de doorwaadbare plaats van de bescheiden steen Luzière stream. Op het plein hout linksaf.

Volg het bospad langzaam daalt het dal van Pierre-Luzière stream. Bij de kruising gekenmerkt door een bord INCLINE iets naar links om een ​​nieuwe vestiging, waar je in plaats daarvan iets obliquerez naar rechts te bereiken; loop 50 meter en neer naar links een pad dat je zal nemen om de brug over de rivier.

Er blijft alleen de weg die omhoog te gaan, slaat u twee keer rechts op de verharde weg naar het startpunt te vinden.