De 4 wilgen

Wandeltochten & wandelingen in Villiers-sur-Suize

De 4 wilgen - Wandeltochten & wandelingen in Villiers-sur-Suize
9.4

Vertrek: Place de la Fontaine op Villiers-sur-Suize - ​​Markering: blauw en geel - Looptijd: 2 uur - Duur ATV: 1 uur - Eenvoudig niveau - Het begin van het circuit is gebruikelijk in het circuit van Rochevilliers. We nemen de weg naar Chaumont, de RD 143, die we ongeveer een kilometer volgen langs de rivier "Suize". De fontein en wasplaats van Villiers-sur-Suize en een oude molen iets verderop aan de linkerkant, getuigen van het belang dat de rivier ooit in de regio heeft gehad. Neem het tweede pad rechts dat naar de hoogten van Villiers klimt. Voordat u het bos in gaat, neemt u het rechte pad naar de kraaienpootjes. Vergeet niet om te keren: een prachtig uitkijkpunt strekt zich uit over de vallei. Het pad grijpt in het kreupelhout. Ga links en meteen daarna rechts. Besteed aandacht aan de markup. Neem vervolgens een lange boslijn die leidt naar een mooi pad dat aan een rechterzijde van de hoogspanningslijn grenst. Volg dit pad aan de linkerkant. Daal af in de vallei, ga onder de hoogspanningslijn door en ga omhoog door het rechte pad naar de kraaien te nemen. Ga rechtdoor, steek de weg Foulain over en kijk uit op een boslijn die het in groen en geel gemarkeerde circuit van Rochevilliers verbindt. Volg daarna de groen-gele bewegwijzering en neem de bosweg aan de rechterkant gedurende ongeveer een kilometer. Ga vervolgens rechts tussen de percelen # 2 en # 3 in en bij het volgende kruispunt links. Verlaat het Bois du Haut Charmoi en sluit aan op de RD 254 via een veldweg. Vervolg de weg aan de linkerkant en na de kruising van de weg naar Marnay, neem het pad van de rutoirs die je terugbrengen naar Villiers-sur-Suize. Alle toeristische informatie op

DepartementHaute-Marne
Plaats van vertrekVilliers-sur-Suize

Vertrek vanaf Villiers-sur-Suize, breedte 47.9812829 (N 47° 58’ 53”), lengte 5.1980438 (E 5° 11’ 53”)