de wijngaarden

DepartementCorrèze
Plaats van vertrekConcèze
MoeilijkheidGemiddeld
Aangeraden periodevan april tot november
OmgevingPlatteland

Vertrekken van Place de l'eglise, en verder richting de begraafplaats, gele bewegwijzering.

Place de l'Eglise, volg de richel naar Bas Champs 1,5 km en schakel vervolgens naar een onverharde weg in de buurt van een meer. 100 meter verder linksaf en daal af naar de wijngaarden. In de verte ziet u het dorp van Lascaux te zien. Onder aan de afdaling, volgt de grens aan de linkerkant. Bij de volgende splitsing in de weg, klim op de haarspeldbochten aan de rechterkant. Op de top van de heuvel, slaat u linksaf op een bergweg. Maak uw weg naar de rand van het bos aan de linkerkant van het veld en te volgen. Steek de velden opnieuw en voer het bos. Laat een pad links, volg een wijngaard en terug te keren naar het bos. Aan de onderkant van de afdaling, slaat u rechtsaf. Blijf een weg in een bocht en sla rechtsaf aan het. Op de top van het dorp Semblat, tegenover een schuur, neem de verste pad links waarop een downhill zandweg wordt na de laatste huizen. Word lid van een weg en volg deze naar rechts. Bij de kruising linksaf richting Las Tieras ( uitzicht over de vallei ). Op weg van het gehucht, tegenover de transformator, volg de richel aan de rechterkant door de appelboomgaarden ( uitzicht over de valleien ). Onder het dorp Champs, bij de splitsing in de weg, draai rechts en ga naar Las Renaudias ( prachtige architectuur ) en terug te keren naar de stad.