Versies van de harde

DepartementAude
Plaats van vertrekCuxac-Cabardès
MoeilijkheidGemiddeld

Vertrek van de wandeling voor de school.

Voor het bord, aan de voet van het dorp, loop langs de scholen aan de rechterkant en loop dan weg. Achter het grote gebouw verlaat u de weg om het pad aan de achterkant ervan te beklimmen. Als u het hoofdpad volgt, komt u uit bij een kruising met bossen waar u rechtsafgaat. Ga door in het bos. Verderop, ontmoet drie paden, sla rechtsaf en ga verder op een vlak gedeelte dat naar een open gebied leidt. Op het kruispunt slaat u linksaf en volgt u het pad aan de rechterkant dat wijst op een terugkeer naar Caudebronde en Cuxac. Start de afdaling met uitzicht op het landschap met uitzicht op de vallei van de Dure. Aan de splitsing, rechts, om een ​​steenachtig gebied over te steken. Het pad komt samen met de boerderij van Izoules. Volg het pad om de weg te vinden. Sla vervolgens linksaf, steek de brug over. Op de kruising na de Rassègue gaat u rechts de weg op. Laat het hoger om een ​​pad links te nemen. Als u uitkomt, slaat u linksaf richting het kruispunt: richting La Cabasse. Volg de weg naar de rode en witte barrière. Een doorgang naar links gaat naar de stroom, gaat omhoog en bereikt dan een pad, draait naar links. Verder, in de buurt van een grote eik, kunt u een pauze nemen. Ga rechtdoor op het rechte pad, onderaan rechts zie je een asfaltweg. Sla linksaf naar de kruising van Pujol. Ga rechtsaf naar de bodem van een klein dal en ga weer omhoog. Na de schoenveter gaat u rechtsaf om geleidelijk een asfaltweg op te gaan. Ga hierboven langs het huis aan de rechterkant naar Sauzil Farm, waar je linksaf gaat. Op de kruising, bord, met de mogelijkheid om binnen te gaan door te verkorten naar Cuxac. Steek de D 118 over en sluit u aan bij het gehucht Cazelles. Loop langs de hoofdstraat en neem de trap naar links richting het washuis. Hieronder vindt u de weg en gaat u rechtsaf richting Moulin de Cals. Vanaf het kruispunt slaat u rechtsaf en steekt u een brug over. Verbind jezelf met Goutarende. 100 meter verder gaat een pad naar links in het struikgewas. Negeer de paden die naar beneden gaan naar de vallei, ga dan hoger links zonder rekening te houden met de sporen links. U komt aan bij de ingang van het gehucht Goutarende. Voordat de bomen uitgelijnd zijn, slaat u linksaf en gaat u terug naar de manege. Rij door de plaats "Horse Village" en sla rechts het dennenbos over. Ga in de bocht verder voorlangs langs een stuwmeer dat het district Tarabel aankondigt. Steek het gehucht over en vind de weg door linksaf te slaan tot de bocht in een bocht van waaruit het spoor van Castelgenest terug naar Cuxac verdwijnt. Keer terug naar het Stadhuisplein.