The Devil of Foultot

Wandeltochten & wandelingen in Chalindrey

The Devil of Foultot - Wandeltochten & wandelingen in Chalindrey
8.8

Vertrek: Markt in Chalindrey - ​​Markering: geel en geel - Duur te voet: 5h30 - Duur per mountainbike: 3 uur - moeilijke level - Dit circuit van 24 km in totaal is verdeeld in twee lussen: de eerste 3 km, ideaal voor de kleintjes ontdekt u het panorama van de Cognelot en de tweede, van 16 km, voor de meest sportieve. Een Chalindrey, steek de Grote Markt en het sportcomplex en het gebied van het kruis St. Peter aan de D 136. toetreden Vanaf daar slaat u linksaf te gaan over de spoorlijn en aan de rechterkant, een witte manier langs de weg voor 500 m. Op de kruising slaat u links af en voegt u zich bij "Les Archots". Ga weer linksaf om je te voegen bij de D 136 die je moet oversteken. Ga rechtdoor en sla vervolgens rechtsaf bij de kruising om de ruïnes van de boerderij Petite Gingeolle te bereiken. Doorgaan op de achtergelaten door een bos weg die leidt naar de D 125. Van daaruit rechtdoor door het bos totdat Chalindrey "Brug van Wizards". Neem vervolgens aan de linkerkant een bospad dat u naar het gehucht Foultot brengt. Eenmaal overgestoken, verlaat u de weg om een ​​pad naar Torcenay te nemen. Aangekomen ter plaatse, ga rechtdoor tot de D 26. Neem links de richting Chalindrey en dan de eerste straat rechts. Na een korte klim en het oversteken van het hout naar beneden op het dorp Culmont en D 125. De follow-up van de Chalindrey station. Sla linksaf en ga onder de brug aan de rechterkant. Neem de eerste straat rechts, ga rechtdoor bij de eerste kruising en sla rechtsaf bij de tweede. Ga rechtdoor en volg het landgoed van HLM om uiteindelijk een bos te betreden dat leidt naar een prachtig uitzicht op de regio Chalindrey. Van daaruit zijn er twee opties voor u: - Word lid van uw startpunt. Daarvoor slaat u linksaf de "Chemin de la Haie Creuse" en, rechts, de "Chemin de la Chapelle" die u naar de kapel van Notre-Dame-de-la-Paix. - Vervolg uw wandeling door het panorama van Cognelot. Sla rechtsaf om de D 17 te bereiken en vanaf daar de lus van het panorama van Cognelot. Als deze eenmaal heeft gereisd, ga je terug naar het kerkhof en neem je links de "Chemin de la Haie Creuse" en vervolgens de "Chemin de la Chapelle". De kapel van Notre-Dame-de-la-Paix wacht op u voordat u rechtstreeks naar uw vertrekpunt gaat. Alle toeristische informatie op

DepartementHaute-Marne
Plaats van vertrekChalindrey
MoeilijkheidGemiddeld

Vertrek vanaf Chalindrey, breedte 47.8055300 (N 47° 48’ 20”), lengte 5.4397017 (E 5° 26’ 23”)