Saracenen Path

Wandeltochten & wandelingen in Condé-sur-Risle

Saracenen Path - Wandeltochten & wandelingen in Condé-sur-Risle
5.7

Volg de blauwe borden. Om te ontdekken in de loop van de wandeling : de Saraceense fontein, het kasteel van de Thillaye, de landschappen van de vallei van de Risle... map - folder verkrijgbaar bij het ​​VVV-kantoor van Montfort - sur - Risle.

DepartementEure
Plaats van vertrekCondé-sur-Risle
OmgevingPlatteland

Wijken van de dorpskerk.

1 Met de rug naar de kerk rechtsaf langs het vlechtwerk en leem rieten muur. Op de bodem van de kleine straat, klim naar links. Sla rechtsaf naar de departementale weg.

2 Na 500 m neemt u de weg tot aan de linkerkant. Op de top, sla rechtsaf en rechtdoor tot u het asfalt bereiken.

3 Op de Chêne kruispunt in Leude, neem de kleine weg naar beneden aan de rechterkant en neem de eerste weg links, om het bos te steken. Aan de rand van de vallei, veer gelaten. Op de weg uit het bos, dalen aan de rechterkant.

4 Bij het eerste kruispunt in de afdaling, neem een ​​omweg over het recht op de Saraceense fontein te bezoeken ( heen en terug langs dezelfde route). Wanneer u terugkeert naar het kruispunt, neemt u de weg die afdaalt naar rechts en steekt over de vallei.

5 Op de top, bij de Forge kruispunt, neem de kleine weg aan de linkerkant twee keer en steekt de vallei weer.

6 Aan de andere kant, sla rechtsaf en passeren Thillaye Castle. Veer vervolgens linksaf en steek de vlakte langs een pad rechtdoor.

7 Aan het Courellerie kruispunt rechtdoor en dalen af ​​in de vallei Risle ( wees voorzichtig, auto's gebruiken deze smalle weg ).

8 Aan het kruisbeeld, neem het pad tegenover. Dan, aan de onderkant, veer links en ga het dorp Condé-sur-Risle.