Roy steengroeven

DepartementAude
Plaats van vertrekCaunes-Minervois
OmgevingPlatteland

Europa parkeerplaats bij de ingang van het dorp.

Vanaf de parkeerplaats, maak je weg naar de Place de la Republique voorbij de scholen, Rue Montgaillard, Place de la Mairie, Rue du Plo de la Sal, en na het oversteken van de weg, verder langs de Rue des Terralbes. Tegenovergestelde, neem een ​​weg omhoog door het kreupelhout naar een oude steengroeve ( blokken nog steeds zichtbaar ).

Verder richting de rots met uitzicht op Argent -Double (uitzicht). Word lid van een pad aan uw rechterhand, de zogenaamde Route Napoleon ( let op de werkzaamheden aan de bruggen ). Bij uw aankomst in het Rives Hautes bosweg, oversteken ( stenen hut ) bij de ingang van het pad dat leidt over de garrigue naar Roy Quarry.

Word lid van het pad dat leidt naar de huidige steengroeven. Daal 200 m richting Caunes-Minervois. Sla linksaf langs een smal pad door het bos. Sla rechtsaf om terug te keren naar het dorp langs Chemin du Cros.