rond Verneil

Wandeltochten & wandelingen in Verneil-le-Chétif

rond Verneil - Wandeltochten & wandelingen in Verneil-le-Chétif

Loop rond Verneil : 7 km - Blue bewegwijzering ( VE1 codificatie en gele PR standaardisatie in uitvoering 2009). Deze eerste route afwijkt van de stad, van de duiventil en van haar speeltuin met picknick faciliteiten, Franse jeu de boules baan, een barbecue, etc, en biedt uitzicht over het dorp en de 1-2 kilometer eromheen.

DepartementSarthe
Plaats van vertrekVerneil-le-Chétif
OmgevingPlatteland

Vertrekken vanaf de Place de la Mairie. Vele parkeergarages in het dorp rond het stadhuis, de kerk bij de ingang van het dorp aan de D30 of op de Place de Verdun.

Vertrekken vanaf de Place de la Mairie.

Neem de smalle straat naar het zuiden achter de kerk, over de D30 naar de Ermitage en linksaf richting Cosserie.

Steek de Verneil om Vaas weg weer en 20 meter verder op, klim op de weg boven het dorp aan de D71 op te komen en je weg rond Pechaudière 50 m verder.

Laat Fremilière aan uw rechterhand en steek de Verneil om Vaas weg.

Bij uw aankomst in het Aubigné weg, linksaf en rijd 100 m, laat Roche Bouchée en sla rechtsaf naar de weg die leidt tot de GR36.

Les Oliviers bereiken, passeren onder Le Gruau. Tegenover Belle Vue, verder langs de GR.

Aan het einde van het pad, in de bovenloop van Verneil, join het kruispunt rechts, steek de weg over richting de Watertoren.

Loop het pad aan de linkerkant en passeren Vaumorin naar het zuiden. Keer terug naar het dorp via Beaudonnière langs de bosweg.

Voer het dorp aan de linker via de Fontein, passeert het washuis en maak je weg naar de kerk op de Place de Verdun ( zonnewijzer ) alvorens terug te keren naar de Place de la Mairie ( duiventil ).

Cookies helpen ons bij het leveren van onze diensten. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Meer weten