rond Autigny

9.2

DepartementHaute-Marne
Plaats van vertrekAutigny-le-Petit
Aangeraden periodevan maart tot november
OmgevingPlatteland

Vertrekken vanaf de Place de l' Eglise in Autigny-le-Petit.

Van Place de l' Eglise, neem de Rue du Château en passeren tussen het stadhuis en het kerkhof. Neem de eerste straat rechts, dat op de binnenplaats van het oude kasteel komt en genieten van het hoofdgebouw aan de rechterkant en de duiventil op de linker-en, op de gevel van de boerderij, een insigne van een van haarden van het kasteel. Sla linksaf, ga dan verder op het recht op de weg die leidt naar St Nicolas Farm. Eenmaal op de top, rechtdoor langs het witte pad. Doorgeven aan de rechterkant van de boerderij en ga rechtdoor naar de jachthut. Sla rechtsaf en volg het pad naar beneden door het bos. Aan de onderkant, draai rechts en neem het pad dat leidt naar het dorp van Autigny - le -Grand. Daal af in het dorp aan de Rue de la Vallee, langs het stadhuis, en sla rechtsaf naar Ruelle des Vergers, en neem dan de weg die leidt tot Autigny-le-Petit.