Rocks Olima

7.8

DepartementVogezen
Plaats van vertrekÉpinal
Aangeraden periodevan april tot oktober
OmgevingPlatteland

Vanaf het station neemt u de D51 richting Chantraine. Na het passeren onder het spoor door, komt u bij een stoplicht. Volg Chantraine vertrokken. De klim brengt u naar een Europees kruispunt. Sla linksaf richting Renauvoid - Bains-les-Bains. We klimmen iets meer dan 1,5 km, vervolgens een lichte daling ongeveer 400 meter. Aan de voet van de afdaling naar rechts een verharde weg genaamd verleden Communale die gaat naar het bos. U laat uw auto daar, want je moet het startpunt van het circuit.

GPS coördinaten: Latitude: 48.159989, Longitude: 6.427302

Uitzicht op het bos, sla linksaf en volg de Marulaz bos weg voor 150 meter en sla dan rechtsaf naar het pad bewegwijzerd met een rode stip die afdaalt naar de Notre - Dame des 3 Vallees ( 1 ). Volg de Bouzey Lake toevoer kanaal naar Chemin d' Olima, die u zal doorkruisen om omhoog te klimmen het pad tegenover dat boven de rotsen Olima ( 2 ) leidt.

U komt op een pad dat is de oude spoorlijn die de versterkte rand van Épinal geserveerd. Draai naar rechts en maak je weg naar het eerste huis. Net na de poort, klim op de weg aan de linkerzijde om de trimbaan bewegwijzerd met een blauwe kruis. Sla linksaf en volg de bewegwijzering naar de geasfalteerde weg.

Sla linksaf op deze weg en volg deze voor 150 m, daarna links aanhouden op de bewegwijzerde pad ( rode stip ). Passeren naast Olima Boerderij ( 3 ) en laat het aan uw rechterhand en dalen de stenen pad voor de 800 meter. Naar aanleiding van de bewegwijzering, sla rechtsaf en steek een kleine houten brug over de beek en beklim de steile pad dat je leidt door Marquisat Woud.

Volg de bewegwijzering ( rode stip ) aan de rand van het bos, waar u een steen bosweg in de buurt van het gehucht Basse Henri ( 4 ) zal vinden. Sla linksaf op deze weg, dan 350 meter verder slaat u rechtsaf. Klim een pad dat aankomt bij de rand van het bos en die volgt hij aan de huizen. Dit pad ( 1,6 km ) neemt u mee terug naar waar je begonnen bent.