Oost Feigne Circuit

Wandeltochten & wandelingen in Deyvillers

Oost Feigne Circuit - Wandeltochten & wandelingen in Deyvillers
7.9

Aangename heuvelachtige wandeling door het Deyvillers Woud.

DepartementVogezen
Plaats van vertrekDeyvillers
Aangeraden periodevan april tot oktober
OmgevingPlatteland

Van Deyvillers stadhuis, maak uw weg naar Aydoilles. Na het oversteken van de St - Oger, vindt u de Tuilerie parkeerplaats aan uw rechterhand, in de buurt van het sociaal centrum. Aan de onderkant van de parkeergarage, klim een ​​paar stappen en sla rechtsaf op het pad dat leidt naar een informatiebord over de paden. U bent nu op het uitgangspunt voor de Tuilerie Park circuits.

Na de kiosk, linksaf naar het pad bewegwijzerd met een gele cirkel die leidt tot een kleine geasfalteerde weg. Linksaf en vervolgens direct rechtsaf en volg de kleine geasfalteerde weg die lichtjes klimt. Blijf de gele cirkel bewegwijzering naar een stenen pad dat leidt naar het bos te volgen. 800 m na het invoeren van het bos, vindt u een meer aan uw rechterhand ( 1 ) te zien.

Op de ingeslagen weg en sla rechtsaf langs een hek. Neem de voetgangersbrug ( 2) over de St - Oger en maak je weg weer naar een kleine geasfalteerde weg.

Sla linksaf en rijd 100 m, sla dan rechtsaf en volg het bospad dat voorzichtig klimt het negeren van alle paden aan de linkerkant.

Wanneer de helling wordt veel steiler, slaat u rechtsaf. Het pad kruist een open plek en, 600 m verderop, komt op een asfaltweg. Sla linksaf en volg het pad bewegwijzerd met een gele cirkel, die het bos ingaat.

300 meter verder komt u op een kruispunt. Ga rechtdoor naar aanleiding van de gele cirkel bewegwijzering. De weg die langs de oostelijke Feigne wetland ( 3 ) loopt komt op een kruispunt van drie wegen. Neem het pad tegenover en volg deze voor 60 meter en sla dan rechtsaf naar een moeizame weg die leidt naar een stenen bospad. Sla linksaf en maak je weg naar de geasfalteerde weg die je zal volgen voor ongeveer 60 meter en sla dan linksaf op een pad dat leidt naar een kruispunt.

Neem de asfaltweg rechts tegenover u en volg deze voor 150 meter. Sla rechtsaf op een bospad en volg de gele cirkel bewegwijzering. Na het passeren in de buurt van een watertoren ( 4 ), 30 m voor het oversteken van een hek, rechts op het pad dat naar beneden leidt naar fitness en botanische paden ( 5 ) bewegwijzerd met bomen.

Doorgaan naar beneden als gevolg van de gele cirkel bewegwijzering. Aan de rand van het bos, komt u bij een kleine geasfalteerde weg die afdaalt naar de stad. Op een kruispunt, slaat u rechtsaf en vervolgens linksaf voordat een fontein. Een verharde weg leidt je naar een vierkant en vervolgens een loopbrug. Steek de Saint - Oger om terug te keren naar waar je begon.