Onze Lieve Vrouw van Aillant

Wandeltochten & wandelingen in Anost

Onze Lieve Vrouw van Aillant - Wandeltochten & wandelingen in Anost

Omdat Onze Lieve Vrouw van Aillant, ontdekken het panorama van de vallei van Anost.

DepartementSaône-et-Loire
Plaats van vertrekAnost
Soort wandelingBezoek aan het dorp
MoeilijkheidSportief

Het uitgangspunt is in de voorkant van het dorpshuis, in het hart van het dorp.

Vertrekhal.

Neem de D2 naar het noorden door het dorp. Na 500 meter linksaf bij de kruising van Hamlet Joux.

Tot 100 meter en sla rechtsaf bij het tweede kruis. U komt op de D2, oversteken en neem de verharde weg aan de voorkant.

Maak 100m, linksaf een smal pad dat D2 weer bij die ene pasjes terug naar het pad dat omhoog gaat naar Onze Lieve Vrouw van Aillant.

700 m op de klim er een pad links dat na 50 meter leidt tot het beeld van de Maagd en het uitzicht (bewonderen...). Keer op je stappen en sla linksaf de gele borden.

Het pad gaat omhoog het bos weg, dan linksaf. Aandacht voor 20 meter en sla linksaf bij de NFB barrière. Daal door het bos van 1 km dan 50 m van het gemeenschappelijk gedeelte van de GR 13 en rechts. Volg route 100 m, steek een doorwaadbare plaats de beek. Aandacht nog reizen 100 m en naar de ingang van een pre rechtsaf. Bladeren 200 meter linksaf, steekt een andere stroom fording en voortzetting van de weg voor 850 meter. Eenmaal op de weg, slaat u linksaf; de brug en neem de linkse pad The Grelodots. Ga door tot het kruis, slaat u rechtsaf de D2. Draai naar rechts en terug te keren naar het gemeentehuis.