Morne Larcher

DepartementMartinique
Plaats van vertrekLes Anses-d'Arlet
MoeilijkheidGemiddeld

Aangekomen Anses d'Arlet, voer het dorpje Petite Anse, dan omhoog, links, de straat Plum parkeergarage op 1 km van de zee. In afwijking van Anse kakkerlak, de best om te parkeren op dezelfde inham op de parkeerplaats strand restaurants of langs het pad naast de weg.

Elevation belangrijker is, deze wandeling vergt langdurige fysieke inspanning.

Sinds Petite Anse in het centrum van Anses d'Arlet, hoofd Charmer neem dan de betonnen weg die steil klimt, naar het plateau Charmer. Ga naar een grote poort en een wandeling langs het hek aan uw linkerhand. Na de sluiting, draai links en volg het pad dat blijft in de rotsen. Verder langs de helling mellows en het pad loopt in een bos. Na iets meer dan een uur lopen, het pad bereikt een plateau.

Iets verderop, bij de uitgang van het bos, het bos opent... Aan uw voeten, het strand Diamond en klaar de Rock. Om af te dalen, neemt het pad aan de linkerkant in de rotsen. Na een uur van de afdaling, komt u op de D37 in Anse kakkerlak.

U kunt ook wandelen in de richting Cockroach-Anse Petite Anse, een goed uur klim door de rotsen aan het gezichtspunt dan terug op de ingeslagen weg.