Montavoir

Wandeltochten & wandelingen in Auberive

Montavoir - Wandeltochten & wandelingen in Auberive
8.5

Vertrek: parking van het Maison de Pays d'Auberive - ​​Markeringen: blauw en geel - Duur wandeling: 2 uur - Duur per mountainbike: 1 uur - eenvoudig niveau - Vanaf het plein van het huis van de Pays d'Auberive, neemt u de weg die voorbijgaat voordat de gemeenteraad en leidt de departementale 428. Daar slaat u linksaf en neem de richting Langres ongeveer 500 meter langs de stenen muur en volg de borden van de GR7: wit en rood. Bij de kruising met de bosweg Montavoir, linksaf en verder langs de stenen muur totdat Griselin brug moet oversteken. Doorgaan op de bosweg naar de top van het bos Montavoir (waarschuwing, op 500 meter na de brug Griselin, buiten beschouwing laten van de GR7 en volg de blauwe en gele markeringen). Op de kruising met de Romeinse weg en de bosweg van Dijon, rechtdoor op bosweg Montavoir naar het wildpark, gelegen op minder dan een kilometer aan uw linkerhand. Vanaf daar slaat u rechtsaf naar beneden te gaan in de vallei Aquenove naar aanleiding van de opmaak GR7. Maak een haarspeldbocht en ga rechtdoor. Steek opnieuw op de bosweg van Dijon vervolgens rechtstreeks naar het pad dat het bos langs de Grand Combe Claude verlaat aan uw linkerhand en aan uw rechterhand Tenoyon nemen. Na iets meer dan een kilometer vindt u de bosweg Montavoir vinden. Daar neemt u het pad in de tegenovergestelde richting van Auberive en uw vertrekpunt te bereiken. Alle toeristische informatie op

DepartementHaute-Marne
Plaats van vertrekAuberive

Vertrek vanaf Auberive, breedte 47.7870350 (N 47° 47’ 13”), lengte 5.0630650 (E 5° 3’ 47”)