Malecargue Fountain Circuit

Wandeltochten & wandelingen in Limogne-en-Quercy

Malecargue Fountain Circuit - Wandeltochten & wandelingen in Limogne-en-Quercy

Perfecte wandeling voor het begrijpen van de specifieke kenmerken van de Limogne Causse : flora, gebouwen, kenmerken, etc.

DepartementLot
Plaats van vertrekLimogne-en-Quercy
MoeilijkheidGemiddeld
OmgevingPlatteland

Neem de D911 richting Villefranche -de - Rouergue. Het uitgangspunt is buiten het Maison des Associations ( groot wit gebouw ). Geel, dan rood en witte bewegwijzering.

1 Volg de hoofdstraat richting van Villefranche -de - Rouergue tot aan de kruising met de D19. Volg deze weg voor 50 meter en sla rechtsaf tot aan een kleine weg die achter de school aan de linkerkant passeert. Rechtdoor langs een stenen pad. Bij een splitsing in de weg, gaat u rechtsaf en maak je weg naar een kleine weg. Volg een pad tegenover totdat u bij de D143. Volg deze weg aan de rechterkant voor 500 meter en sla linksaf op een pad omzoomd met stenen muren. Dit leidt tot de D19.

2 Sla rechtsaf en volg de departementale weg voor 500 meter. Aan het agranel weg, neemt u de weg aan de rechterkant. Verder, laat een pad rechts en maak je weg naar het gehucht Mas de Charrou (een zeer mooie boerderij met een dovecote- lantaarn toren ).

3 Draai naar rechts en passeren een kleine duiventil en loop 50 meter aan de rechterkant naar beneden om Buzou Fountain. Keer terug naar de weg en rijdt 500 m naar Mas de Dalat ( kleine 2 - niveau stenen hut, aan de linkerkant, bij de ingang van het gehucht ).

4 Op het kruispunt gemarkeerd met een stenen kruis, linksaf over een stenen drinkbak. Laat de GR aan de linkerkant. Maak uw weg naar Mas de Caumet, en naar rechts gaan. Rechtdoor een smalle weg ( D 143 ).

5 Sla linksaf naar het en volg deze voor 100 meter en neem een ​​pad rechts. Ingeslagen weg en, net na een bocht aan de rechterzijde vindt u een oude windmolen te zien. 100 m verder, aan de rechterkant, het uitzicht opent op de Causses. Neem het eerste pad rechts en dan negeren twee paden aan de linkerkant en maak je weg naar een splitsing in de weg en neem het pad aan de linkerkant. Steek een geasfalteerde weg en neem een ​​pad tegenover en bewonder de Malecargue Fontein. Volg het pad aan de rechterkant na de fontein. Negeer een eerste pad rechts en steekt een tweede..

6 Volg de GR65 ( hut herder rechts ) tot u bij een kruispunt.

7 Volg het hoofdpad en laat de GR. Vervolgens rechtdoor naar een weg. Bij de eerste splitsing, iets aan de rechterkant ( stenen hut ) voort te zetten en op de weg komt u aan de slag op om terug te keren naar de parkeerplaats.