Loopbaanwandeling

DepartementOise
Plaats van vertrekSaint-Vaast-lès-Mello
OmgevingPlatteland

Ga vanaf de parkeerplaats op het platteland naar links de Cramoisy-weg over en steek de D123 over en neem de tegenoverliggende straat.

Ga vanaf de parkeerplaats de Cramoisy-weg links omhoog, steek de D123 over en ga de straat er tegenover over. Klim naar de klimlocatie van de gletsjers aan je rechterkant.

Aan de linkerkant gaat u de rue Henri Carballet op. Neem de volgende straat rechts richting de Maw Road Flageole. Rijd 200 m verder op het plateau en steek een pantsersteen rechts over.

Aan de splitsing gaat u rechtsaf naar het panorama van de steengroeve. Volg je stappen om het circuit te vinden, volg de juiste weg naar Barisseuse. Loop 500 meter langs een bos.

Op het kruispunt slaat u linksaf, langs de huizen naar de weg.

Neem de verharde weg aan de rechterkant voor 1,2 km. Ga tussen de lichamen van stenen boerderijen.

Aan het einde van het gehucht neemt u het pad aan de linkerkant. Ga naar de rand van het bos en sla linksaf bij het tweede pad.

Onder aan het pad gaat u links en na 100 m neemt u het pad dat omhooggaat aan de rechterkant.

300 m rechtsaf richting het dorp (waterpunt op de begraafplaats). Ga bij het volgende kruispunt rechtdoor in Saint-Vaast-lès-Mello.

Bij de kerk, ga de straat Ernest Bianchi in aan de rechterkant en dan de straat van de fonteinen (wasplaatsen in de vloer en water aan de rechterkant) tot de D 123 en kruis (let op!).

Vervolg het pad langs de vijver aan de rechterkant. 500 m, sla linksaf en passeer de barrière. Loop 1,2 km langs de vijver. Laat hem vervolgens naar het pad rechts draaien. Ga na de slagboom een ​​klein stukje verder en neem de weg naar de parkeerplaats van het vertrek dat op 100 m zal blijven.