Van Langres tot Auberive

Wandeltochten & wandelingen in Langres

Van Langres tot Auberive - Wandeltochten & wandelingen in Langres
8.7

Van het VVV-kantoor, toetreden tot de Allée Blanchefontaine. Na het oversteken van de brug, volgt u rechts de weg die naar beneden gaat en leidt naar de Greenway. Neem het pad van de Greenway aan de linkerkant richting Saints-Geosmes. Volg de Greenway en sla rechtsaf bij de kruising, bij de windturbines, tot je het dorp Flagey bereikt, waar je na het afdalen van de straat des Mets rechtsaf slaat op de D6 richting Aprey. Ga na een paar meter linksaf de C293 in met de bordjes Aprey. Sla vervolgens rechtsaf de D293 op, richting Pierrefontaines, voordat u weer linksaf gaat en de D141d naar Aujeurres volgt. Bij Aujeurres rechts de C3 richting Auberive. Volg de D20 aan de rechterkant voor een paar meter en sla vervolgens linksaf de D428 in die Auberive verbindt. Steek het dorp over en ga bij de uitgang rechtsaf de D20 op richting Bay-sur-Aube. In Bay-sur-Aube gaat u rechtsaf de straat op die naar Vitry-en-Montagne leidt. Op de kruising met de D187, slaat u rechtsaf en rijdt u het dorp in. Volg de D187 tot je Chameroy bereikt. Daar slaat u rechtsaf op de D6 naar Perrogney en vervolgens meteen links op de C4 richting Voisines. Volg op de kruising met de D135 deze weg rechts en sluit aan bij Voisines. Steek het dorp over en vervolg op deze weg die de snelweg kruist, sla vervolgens rechtsaf de C4 op om Vieux-Moulins te verbinden. Bij Vieux-Moulins slaat u onmiddellijk linksaf de D286 op om Perrancey te bereiken. Eenmaal in Perrancey, slaat u rechtsaf en volgt u de D135 naar Langres. Ga bij Langres rechtdoor tot je het wasstraatstation bereikt waar je rechtsaf gaat en de Greenway volgt. Op de kruising bij de Frog-fontein verlaat je de groene weg om de weg naar de Allée Blanchefontaine te beklimmen. Neem op de top van de weg het pad links, steek de brug over en vervolgens Blanchefontaine Alley naar je startpunt. Alle toeristische informatie op

DepartementHaute-Marne
Plaats van vertrekLangres
Soort wandelingFietsroute
MoeilijkheidGemiddeld

Vertrek vanaf Langres, breedte 47.8586550 (N 47° 51’ 31”), lengte 5.3327770 (E 5° 19’ 58”)