Historische wandeling in Lanmary Forest

Wandeltochten & wandelingen in Antonne-et-Trigonant

Historische wandeling in Lanmary Forest - Wandeltochten & wandelingen in Antonne-et-Trigonant

DepartementDordogne
Plaats van vertrekAntonne-et-Trigonant
MoeilijkheidGemiddeld
OmgevingPlatteland

Vertrek : Antonne-et-Trigonant ( 45213 N ; 0834 E ). Maak uw weg naar Bories Castle ( 1 km / RN21 richting Limoges ). Dit kasteel alleen al is een bezoek waard.

Steek de RN 21 en volg de GR 36 Kruis de bosweg ( 2 km ) en blijven Croix du Rat langs het bospad ( 2 km ). Linksaf richting Caussade Castle ( 1 km ). Terug langs dezelfde route voor 300 m en laat het achter, verder op de juiste richting Lanmary Kasteel ( 1,5 km ), na het oversteken van de bosweg.

Steek de clearing weg naar het oosten, achter het kasteel, aan het pad langs de voormalige entree ( in puin ) naar het park ( 300 m ) aan te sluiten. Bij de schaapskooi, neem het pad rechts en blijf de borden voetpad ( 500 m ). Volg hem naar Sibaudie. Steek de D 69 ( 1 km ) ; volg het op de juiste ( 200 m ) ; bij het ​​bos poort volg de Layon, die klimt naar de troon van de Roi des Chauzes ( 200 m ). Volg het voetpad aan de linkerzijde om de Cluzeau ( 300 m ).

Keer terug naar Bories Kasteel; achter de Roi des Chauzes, volg het pad dat afdaalt naar de steengroeve ; steek de D 69 ; verder langs het pad aan de rand van het bos ; na 500 m linksaf, steek de hakhout ; rechtsaf op de weg ( 500 m ). Deze weg leidt naar de RN 21 en Bories Castle.