Het kreupelhout Trail

Plaats van vertrekPéret
MoeilijkheidGemiddeld

Plaats Joliot Curie.

Vanaf de parkeerplaats, rubriek linksaf richting de Place Paul Valery. Ga verder in de straat Anatole France, daarna in de buurt Sergognes. Na een bocht naar rechts, de weg opent een breed railvoertuig; ga links. Het pad verlaat het dorp en komt tot een vork; verder naar links om een ​​kleine pas.

Ga dan rechtsaf een onverharde weg en blijven voor ongeveer 500 meter, heb je een uitzicht op Nébian de Pic Saint-Loup en de vallei van de Hérault.

Een paar meter voor het platform, klimmen in het midden van de terrassen (hoogbouw) en benoemd door een trap toetreden tot de raad van bestuur. Aangekomen op de top van de rots Cayla, met uitzicht op de vallei van de Dourbie (picknicktafel). Doorgaan te midden van de eiken op een kruispunt.

Doorgaan op de weg, steekt een hek en ga rechts naar het hoogste punt van de cursus (tabel interpretatie en uitzicht op de piek Vissou, het dorp van Villeneuvette en Caroux). Ga naar beneden, naar de vork in een dennenbos. Sla linksaf en slagen voor een capitelle. Laat het spoor en over te brengen aan een kruispunt.

Rechtsaf een spoor bij een inerte storting. Snijd de baan en krijgen voor volgende goede markup op een parcours in de vallei en bereiken een verharde weg.

Ga rechts en naar beneden naar het dorp. Bij de ingang, linksaf richting het Place Gambetta, ga de trap af naar de Freedom Square, passeren onder een eg. Ga naar links, dan rechts, steekt een kleine rotonde. Doorgaan Republic Street, langs het stadhuis, ga dan rechtsaf de parkeerplaats Pierre Laroque.