Gehuchten

Wandeltochten & wandelingen in Couches

Gehuchten - Wandeltochten & wandelingen in Couches

Couches typisch dorp in het zuiden van Bourgondië.

DepartementSaône-et-Loire
Plaats van vertrekCouches
MoeilijkheidGemiddeld

Het uitgangspunt van het circuit ligt in het centrum van het dorp, buiten het stadhuis.

Neem 300 m linksaf op de D978 (richting Chalon). Sla linksaf (Creuse). 10 m rechtsaf de trap op en volg het pad langs de kreek.

Op de verharde weg naar links, dan rechtdoor naar de Creuse en sla linksaf de weg.

Aan 500 m en splitsing rechtsaf (Chalencey).

Op 300 m, slaat u rechtsaf en toetreden tot de D978 aan het Rode Kruis, neem dan de linker weg voor 1,2 km en sla dan rechtsaf naar de D978 oversteken en tegenover de C7 "de Hayards".

Maak 250 m op de weg en sla rechtsaf, volg de weg voor 900 m. Aankomen op een weg, links afslaan en ongeveer 450 meter aan de stroom.

Maak 100m op het spoor en sla linksaf. Volg de weg ongeveer 1 km en na de verovering, slaat u rechtsaf.

Kennismaking met de weg, tot 10 m rechts en neem de linker pad.

Maak 100m, waar u een uitzicht op het kasteel van Couches en sla linksaf (Eguilly 1,7 km).

Maak 500 m afstand "Chalencey" volgen het juiste pad en de aankomst tegenover de wasplaats rechtsaf en direct links.

Volg de doorgaande weg voor 700 meter tot "Origny." In de wasserij, slaat u rechtsaf en volg de weg naar "Eguilly". Aan het stopteken, slaat u linksaf en maak 200 m in de D1 en de juiste weg voor 1 km. Aangekomen op de weg, slaat u rechtsaf en dan linksaf 100 m.

Cross "Combereau" en aan het eind van de verharde weg rechtsaf (Montorge 700 m). Aangekomen op de weg, linksaf "Montorge" follow voor 750 m en neem dan de linker weg voor 500 meter en op de kruising gaan rechts. Aangekomen op de weg linksaf, blijven voor 100 m en neem de rechte weg 1 km (online HT bocht) neem dan de linker pad. 1 km tot het bereiken D978, steken en het pad tegenover. Na de brug slaat u rechtsaf, volg de hoofdweg voor de 500 meter en de weg naar links en dan naar rechts. Maak 300 m tot aan de brug en sla linksaf rue Goujon. Aan het einde van de weg gaat u direct rechtsaf. Neem het steile pad dat leidt naar de kerk en de D978 linksaf.