Circuit Cross Virine

DepartementVogezen
Plaats van vertrekCircourt
OmgevingPlatteland

Vanaf Epinal, richting Circourt. Door het nemen van de D39, park op een picknickplaats in de richting Bouxières-aux-Bois, in het bos Donzey.

Stap 1: Het beginpunt (picknickplaats) volgt u de gemarkeerde pad van een rode schijf op een witte achtergrond. Ga richting het Kruis van Virine via de weg van het kruis. Afdalen langs een wijngaard plot voordat rond een boomgaard en voer het bos.

Stap 2: Sla linksaf bij de kruising in de richting van de bron van minerale Saumeurs. Je gaat naar een eenzame huis berg as. Na 400 meter, steek de D39 en betrekken u in de tegenovergestelde weg.

Stap 3: U komt in een open plek met uitzicht op een oude steengroeve gips gedekt door het bosje van de Hoge Herre. dan verder weg op de bergkam lijn die het dorp Circourt en Cross Virine blootlegt. Net aangekomen op een onverharde weg, linksaf. In de verte, is een tweede bos in opkomst.

Stap 4: Kruis op Golgotha ​​dan is de D39-niveau en volg ongeveer 400 meter voor het nemen van de gemarkeerde pad aan uw rechterhand.

Stap 5: Meander langs Vau Creek meanders neem dan een recht uit het dal een lange klim voorzichtig naar de weg.

Stap 6: Ga door nogmaals op de D39 en neem de verharde weg parallel aan de provincie. Op ongeveer 1,8 km linksaf. Het bereiken van de weg, rechtsaf om terug te keren naar het beginpunt.