Basiliek van Onze -Lieve-Vrouw ( Notre - Dame) en megalithische brug

Wandeltochten & wandelingen in Lablachère

Basiliek van Onze -Lieve-Vrouw ( Notre - Dame) en megalithische brug - Wandeltochten & wandelingen in Lablachère
7.6

DepartementArdèche
Plaats van vertrekLablachère
Soort wandelingBezoek aan het dorp
OmgevingPlatteland

Afwijken van de voet van de Basiliek van Onze Lieve Vrouw van Goede Help ( Aubenas - Alès weg).

Aarzel dan niet om de basiliek te bezoeken.

Aan de onderkant van de trappen, steek de RD104. Sla rechtsaf. Ga naar beneden via de kleine weg.

Ga rechtdoor bij de eerste kruising ( een weg gaat u linksaf richting Rieublanquet, een charmant klein gehucht in de gemeente, die ook het eindpunt van een toekomstige wandeling kan zijn ).

Aan het volgende kruispunt, sla rechtsaf en loop een paar meter en steek de weg : een weg rechts gaat naar het centrum van het dorp ( en netto ) en een andere naar links gaat. Sla linksaf richting de Croisette. De megalithische brug zal zijn aan uw linkerhand, gekenmerkt door een teken. Ga er langs een paadje, ga dan terug.

Carry on voor een paar meter en sla rechtsaf richting de Toll, dan rechtdoor. Bij het ​​verlaten van Toll, sla rechtsaf en ga tot aan de kerk van St Julian met zijn mooie uitzichten.

Aan de voet van de kerk, neem de trappen naar het centrum van het dorp van Lablachère. Komt u op een klein plein, linksaf en ga langs de hoofdstraat naar rechts.

Bij de zogenaamde " 4 wegen " kruispunt (maar je telt 5 ), het hoofd in de richting van Joyeuse. Kruis deel van het dorp, neem de kleine weg naar rechts naar beneden te gaan in de richting van de Drôme la romaine. Ga rechtdoor tot de kruising met de Drôme la romaine weg ( naar links). Ook daar gaat u rechtdoor. De kleine weg loopt onder de RD104, dan rechtdoor. U passeert aan de voorkant van het voetbalstadion en het zwembad. Aan de achterkant van de parkeerplaats, een pad gaat rechtdoor in de richting van de Basiliek van Onze Lieve Vrouw van Goede Hulp. Volg het alleen maar om de Saint - Alban - Auriolles weg te bereiken. U vervolgens rechtsaf om terug naar uw auto te gaan of de omgeving te verkennen.

Opmerking : Lablachère is een zeer uitgebreid gemeente met vele gehuchten. Het centrum van het dorp wordt ook wel La Jaujon.

Cookies helpen ons bij het leveren van onze diensten. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Meer weten