Anneyron over het water

Wandeltochten & wandelingen in Anneyron

Anneyron over het water - Wandeltochten & wandelingen in Anneyron
8.6

Twee routes nodigen u uit om het water in al zijn staten en het landelijke landschap te ontdekken. Een gezichtspunt maakt het mogelijk om te omhelzen - de blik over het hele grondgebied. Plaats: Anneyron - ​​Afstand: 11.5km - Wandelen tijd: 3u00 - Hoogte: 175m - Markers: Directional berichten (naam, hoogte, richting), gele horizontale lijnen en / of dezelfde kleur driehoeken tonen u de weg volgen. Gele kruisjes geven de verkeerde richtingen aan. Opmerking: soms andere labels aanwezig zijn in de weg, in dit geval, wordt verwezen naar de beschrijving van de volgende cursus. Uitgangspunt: Aan de rand van de Argentelle, kleine parkeerplaats tussen bowlen en stadions. Ga onder de voordeur door en steek de kleine brug over de Argentelle over. Ga rechts na de brug en beklim het pad. Ga voor het washok van de gardier voorbij. Ga de weg op en sla linksaf. Ga voor het stadhuis en de restaurantbar voorbij. Sla linksaf en neem de rue des Allegrets naar het kasteel van Saleton. Sla linksaf, ga voor de watermolen voorbij. Ga rechtdoor op de weg en sla linksaf op een pad om de Argentelle te volgen om een ​​weg te bereiken. Steek het over, passeer de parkeerplaats bij het beginpunt en ga rechtdoor op de weg naar het stadion. Op het teken van de plaats The Cottons (alt. 195m), richting La Renardière 1.7 km. Klim op de weg en dan op een pad. Bij het kruispunt van de weg rechtdoor op het graspad. Ga dan links omhoog, passeer een klein perceel en vervolgens een kreupelhout en voeg je bij de weg. Sla linksaf op de weg tot aan de kruising. Ga rechts op de weg omhoog. Sla na een tijdje rechtsaf en neem het kiezelpad dat het bos in klimt. Aan het einde volgt een open plek totdat je een weg bereikt. Op het teken van de plaats La Renardière (alt. 352m) linksaf richting Bois Cros van 2,5 km. Ga langs de camping. Aan de halte links. Bij de 2e stop steekt u rechtdoor richting het restaurant. Ga de weg af. Ga bij het Coussieux-paneel altijd rechtdoor, altijd recht. Afdaling en passage in het kreupelhout. Op het teken van de plaats Woods Cros (alt. 310m) richting Coussieux 2.2 km. Afdaling in het bos naar het kasteel van Cros. Steek de weg over, ga rechtdoor, passeer het kasteel. Onder aan het pad langs het veld ga je linksaf, steek je het veld over om de weg op te gaan. Stap uit, sla linksaf en vervolg de weg. Op het teken van de plaats Coussieux (alt. 228m), linksaf Volozière 2.3 km. Op de kruising rechts afslaan. Ga rechtdoor op het stenen pad. Ga na honderd meter linksaf. Ga dan rechtsaf, langs perenboomgaarden, langs een huis. Bij een andere kruising ga je naar rechts en ga je rechtdoor totdat je een weg bereikt. Op de weg gaat u naar een kruispunt en slaat u linksaf. Ga na honderd meter linksaf. Ga iets omhoog en bij een splitsing rechts. Ga rechtdoor tot je een weg bereikt, rechts een bord. Bij het teken van de plaats Volozière (alt 200m) richt de richtingsgateway 0.8km. Volg de tags. Sla linksaf van de was, Argentelle teken, neem het tegenovergestelde pad dat in het kreupelhout gaat om bij een open plek en de voordeur te komen. De Syndicat Mixte van de Drôme des Collines is bij alle ongevallen op de voorgestelde circuits ontslagen van elke aansprakelijkheid.

DepartementDrôme
Plaats van vertrekAnneyron
MoeilijkheidGemiddeld

Vertrek vanaf Anneyron, breedte 45.2677290 (N 45° 16’ 4”), lengte 4.8876930 (E 4° 53’ 16”)