Agen Tulpen Outing

Wandeltochten & wandelingen in Villebramar

Agen Tulpen Outing - Wandeltochten & wandelingen in Villebramar
9.3

Je gaat je weg 8,8 km maken door het platteland. Je zal ongeveer 3 uur te voet, 1 ½ uur te paard en 1 uur met de mountainbike nodig. U bent 34 km ten noord- westen van Villeneuve - sur - Lot langs de D911, D667, D124 en D275, via Sainte - Livrade - sur - Lot en Tombeboeuf. Parkeren bij het restaurant stadhuis en Les ganivelles en vertrekken vanaf daar. Carry water en verrekijkers. De bewegwijzering is in het geel. Een lokale weg, het circuit vertrekt en aankomt op de weg. Andere wandelingen zijn beschikbaar rond Villebramar en kan geraadpleegd worden op de website van Lot - et - Garonne Departementaal Comite voor Toerisme.

DepartementLot-et-Garonne
Plaats van vertrekVillebramar
Aangeraden periodevan maart tot december
OmgevingPlatteland

Wanneer je aankomt in het dorp, maak je weg naar het stadhuis parkeerplaats.

1 ) Met de rug naar het stadhuis, maak je weg naar de boot kruis en sla rechtsaf naar de C 101.

2 ) Bij de eerste kruising rechtdoor langs de weg omhoog via Jacques ( uitkijkpunt op de linkerzijde op de Tombeboeuf Hill en de Pech de Tourtrès, waar de bel - gevel en de molen is te zien ), Reille Boutou en Bourran ( pruimenboomgaarden ).

3 ) Op de top, neem de nok weg rechts naar de rand van het bos. Bij de volgende kruising, neerdalen op het recht om de Petit Bois tarmac alley ( gezichtspunt van links naar rechts over de Monbahus Mound, het vestingstadje Monclar - d'Agenais en het dorp Tombeboeuf ). Vóór de boerderij, rechtdoor langs een brede zandweg. Ga rechtdoor over de velden.

4 ) Neem de weg tegenover en volg deze voor enkele tientallen meters. Aanzet tot een breed schaduwrijke pad. Volg de rand van de Puydauphin Woud ( vanaf hier kunt u de Coulx windmolen te zien, en ook de omliggende dorpjes van Montastruc, Monclar - d'Agenais, Tombeboeuf, Tourtrès en Villebramar, staande op de tegenoverliggende heuvel ). Na een vogeljacht onderdak, rechtdoor langs een smaller pad dat iets wordt uitgehold. Sla linksaf op de weg.

5 ) In de eerste bocht, maak uw weg naar beneden de schaduwrijke pad (voor het huis van de minister, met het oog op de linker over het dorp Montastruc ). Steek de D275. Afdalen naar een met gras begroeide pad. Steek de Nèguegaline stroom ( bekleed met gras ). Klim de tegenoverliggende helling

6 ) Op het kruispunt neemt u de een aan de rechterkant die zachtjes klimt. Op de eerste bocht, veer links op een met gras begroeide pad. Na een passage langs een uitgeholde pad omzoomd met acacia, rechtsaf een slingerend pad.

7 ) Bij de ingang van Videau boerderij, verder langs de steeg aan de rechterkant ( pruim boomgaard, beschermd natuurgebied waar Agen tulpen groeien ). Neem de D275 naar rechts langs het kerkhof en Chartrons ( de linkerkant van deze weg is vrij breed ). Veer links de C1 richting van het stadhuis, waar je begon.