Aan het begin van de Hauts Albas

Wandeltochten & wandelingen in Albas

Wandelen of mountainbiken voor het uitzicht op de vallei en de wijngaarden, de verscheidenheid van de valleien en de vegetatie, de rivier de Lot, het dorp Albas en zijn oriëntatie tafel.

Op het hoogtepunt van het Kruis Girard, prachtig uitzicht over de wijngaarden en de Lot vallei en Albas tafel van oriëntatie boven de wimpers met dezelfde naam. Je gaat door het dorp naar de brug, langs de rivier naar High River, en wij zullen optrekken door een woud van buxus bomen aan de bron Payrols, dan klim naar het gehucht Souleillat.

DepartementLot
Plaats van vertrekAlbas
MoeilijkheidGemiddeld
OmgevingPlatteland

Vanaf de kruising van Garrigou met de D37.

Op de kruising van Garrigou met de D37, de weg achter het huis aan het model vliegtuig in zijn tuin, en verder met een voetpad naar het label van PR (gele markering). Linksaf de RD37 Om kruispunt van Souleillat. 100 m tot Albas op de RD37, linksaf de weg vroeg naar "eik", streven naar een pad de nok Kruis Girard (hoogste punt).

Neem rechts om de pijl PR cursus geel naar de viewing tabel (picknickplaats met tafels) te steken. Volg PR tags om het dorp Albas, naar de rivier door het dorp, langs de rivier met dezelfde bank, volgt u de PR-tags naar het gehucht van High River.

D8 steek de weg naar het Château Eugénie en terug na de gele labels PR door het bos van buxus bomen totdat de bron van Payrols (sommige aan de linkerkant, maar om je schreden terug te blijven Souleillat). Steile klim naar Souleillat (gehucht mooie Quercy huizen). Volg PR-tags naar het gehucht af te sluiten om het eerste paneel van uw rit te vinden. Daar gaat u linksaf waarbij het voetpad naar de kruising van Garrigou en RD37 (huis met model vliegtuig).