Wachttoren en Rascas Lake

Plaats van vertrekMélagues
MoeilijkheidSportief
OmgevingBergen

Afwijken van Mélagues stadhuis, in het centrum van het dorp.

Afwijken van Mélagues stadhuis.

Neem de D52 in zuidoostelijke richting voor 1 km na de oranje markeringen. Ongeveer 100 meter na de stenen brug, neem het pad naar beneden aan de rechterkant om Thalis Stream. Steek deze over de kleine houten brug. Loop langs de kleine droge beek en, aan het einde, neem het pad rechts en klim naar Cayla Forestry House. De kraan buiten levert drinkwater voor uw verfrissing.

Na het huis, draai links en ga verder met de splitsing in de weg en neem het pad rechts. Na 300 meter slaat u linksaf ; Klim omhoog en neem de eerste weg rechts. Op het kruispunt gaat u rechtsaf. Volg dit pad en niet afdwalen van het tot je het Wachttorengenootschap ( hut ) te bereiken. Vanaf hier is er een prachtig uitzicht over de bergen van de Aveyron en de Herault.

Doorgaan met de oranje markering naar Rascas Lake volgen.

Daar volgt de linkeroever van het meer naar Rascas Stream. Bij de splitsing in de weg, slaat u rechtsaf en na 1 km, sla linksaf naar de GR71.

Sla rechtsaf en volg de gele markeringen. Houd op de GR tot het einde van de geasfalteerde weg en ga dan rechtsaf naar de D52 te keren naar Mélagues stadhuis.