De Vestingwerken Route

Wandeltochten & wandelingen in Roscanvel

De Vestingwerken Route - Wandeltochten & wandelingen in Roscanvel
7.2

Loop door het landschap en rond de kleine dorpen van karakter na het kustpad, die de baai van Camaret - sur - Mer en de Iroise Zee ( Fort de la Fraternite, Fort en Pointe des Capucins ) gezichten, aan de Pointe des Espagnols ( Fort de Cornouaille, Fort de la pointe des Espagnols, panoramisch uitkijkpunt over Brest ) en terug te keren via de Moulin du Seigneur PR circuit naar het dorp Roscanvel.

DepartementFinistère
Plaats van vertrekRoscanvel
MoeilijkheidGemiddeld
OmgevingKust

Start van de wandeling : Roscanvel Kerk.

Omdat de kerk van Roscanvel, neem de rue du Luxembourg (tegenover de kerk). Sla rechtsaf de straat Penker vervolgens weer in elkaar links Garenne Jaar Illis.

Steek de weg over milieu en ga rechtdoor op een verharde weg. zelfs een weg oversteken en verder over het pad naar beneden. Op de kruising aan de onderkant, linksaf een grote, groene uitstraling en ga rechtdoor langs een beek. Aan het einde rechtsaf fietsen pad naar de D355 te bereiken. Volg de weg naar links voor ongeveer 200 m, neem het kustpad naar de kalkoven en opstijgen naar het fort van de Broederschap.

Steek het zonder langs het kustpad (instabiele cliff) passeren tussen de vestingwerken en liet een boog aan de rechterkant. Doorgaan op het pad door de velden, zult u het kustpad na 300 m te vinden.

Bij het derde kruispunt, neem het pad aan de rechterkant om de D355 te vinden. Sla linksaf en volg de weg.

Neem het kustpad net na het Witte Huis. In de bodem van het parcours, op de kruising, met uitzicht op de zee, verder op de juiste richting van het fort van Cornwall te wassen en monteer het pad langs een weiland rechts. Het spoor leidt naar een parkeerplaats.

Loop langs het pad en ga dan terug naar links naar de parkeerplaats (kan dalen tot zeer lage batterij Cornish).

Loop langs de kustweg naar het einde (de manier waarop Robert fort, fontein en was stijf).

Doe mee aan de weg (aan de linkerkant: uitzichtpunt met uitzicht Brest). Neem het pad langs de D355 voor ongeveer 250 m, steek de parkeerplaats van het punt van de Spanjaarden.

Aan het einde, neem het pad langs de top van de piek van de Spanjaarden.

Steek de weg naar het uitzicht vanaf de top te bewonderen en terug, neem het pad langs de oude muren (aan uw linkerhand).

Doe mee aan de weg en over te steken naar een weg in te slaan op de juiste hoeveelheid. Ga verder door een brede grazige pad aan de linkerkant van de weg Lez. Sla rechtsaf en 100 meter verder aan de linkerkant (in de voorkant van een grote haag). Na dit pad, rechtsaf.

Steek de weg over en neem Penaros tegenover de PR "Circuit du Moulin des Heeren." Sla linksaf het verlaten van de terminal pijl aan de rechterkant.

Sla rechtsaf bij de kruising en ga verder naar het gehucht Keralan. Sla linksaf bij het huis H. Perrot (1637). Bij het verlaten van het dorp, linksaf een met gras begroeide gevoel. In Kermorvan bord slaat u rechtsaf. Blijf de verharde weg en sla linksaf (vóór vuilnis) dan links op de weg.

Vervolgens neemt u de juiste weg Run ar gehad. Op de weg, slaat u linksaf en meteen rechts (en Trevarguen Izella manier Keryano).

Op de weg naar beneden aan de linkerkant en vervolgens het pad tegenovergestelde te hervatten.

Aan het einde linksaf naar beneden naar de kerk van Roscanvel.