Tescounet Circuit

DepartementTarn-et-Garonne
Plaats van vertrekLa Salvetat-Belmontet
OmgevingPlatteland

Vertrekpunt: Parkeerplaats in het gehucht St Aubin.

Stel uit de richting van Monclar de Quercy. Aan de rechterkant : kerk, de 17de -eeuwse beschilderde houten retabel. Neem het eerste pad links die leidt naar de Simbels Ascamet bebost massief. Op de weg uit het bos, over te steken " Le Ramayret " stream. Loop richting Besplosses. Sla linksaf bij de boot kruis op en volg de geasfalteerde weg voor 300 meter. Sla rechtsaf naar beneden in het dal en steekt de Bruguette stream. Klim naar de Guignettes boerderij en de weg. Draai naar rechts en dalen naar de vallei Tescounet via Chemin du Camp de Poutounet. Je komt dan bij de D36. Sla rechts af aan het en volg deze voor 200 meter. Na een duiker, linksaf een onverharde weg die leidt naar Tescounet die een doorwaadbare plaats kruist. Klim de heuvel langs de Chemin de Jacobiel. Sla rechtsaf en volg de geasfalteerde weg voor ongeveer 1,7 km. Daal af naar Les Pradelles, een brug biedt een oversteek over de Tescounet. De St Caprais parkeerplaats is vlakbij.