Om de bronnen van Saint-Remy

Wandeltochten & wandelingen in Saint-Rémy-en-Comté

Om de bronnen van Saint-Remy - Wandeltochten & wandelingen in Saint-Rémy-en-Comté
6.5

Kom en ontdek de natuurlijke en culturele erfgoed schatten van Saint-Remy, een klein landelijk dorpje in de Haute - Saône. Diverse borden zal u toelaten om meer over de bescherming en het behoud van haar omgeving en haar geschiedenis te begrijpen.

DepartementHaute-Saône
Plaats van vertrekSaint-Rémy-en-Comté
MoeilijkheidGemiddeld
OmgevingPlatteland

Het eerste teken is buiten de kerk.

Het wandelpad is bewegwijzerd over de gehele lengte.

Maak uw weg naar het dorp Saint-Remy ( 70160 ) en het park bij de kerk parkeerterrein. U zult de eerste tekenen zijn er, evenals een kaart van de wandeling en de locatie van de verschillende informatieborden te vinden. Voetafdrukken geven de te volgen weg om het eerste teken te krijgen en door het dorp. Eenmaal uit het dorp, maak je een weg langs een witte weg naar het bos.

Eenmaal aangekomen in het bos, volg de gele bewegwijzering die u zal leiden tot de verschillende informatieborden.

Apenstaartje nr 4, neem de kleine weg naar beneden. Aan het einde van deze smalle weg, gaat u rechtsaf en neem het met gras begroeide pad. Volg het pad naar de vijver ( teken No. 5 ) en ga rechtdoor. Het pad klimt dan omhoog aan de linkerkant. Na teken Nr 6, rechtdoor en dan linksaf aan het einde van het pad te bereiken, langs een kleine geasfalteerde weg. U vindt er een picknicktafel hier. Vervolgens neemt u de eerste weg naar beneden aan de rechterkant, wat leidt tot ondertekenen No 7 Het pad is hier niet is afgewerkt, dus je moet klimmen langs een pad aan de linkerzijde na het bord. Zodra u de geasfalteerde weg hebben bereikt, slaat u rechtsaf.

Na teken Nr 8, is het mogelijk een alternatieve route links die ook aangegeven volgen.

De belangrijkste pad gaat verder rechtdoor. Vervolgens neemt u de weg aan de rechterkant. Na teken No. 9, maak je weg naar het gezichtspunt dat wordt aangegeven aan uw rechterhand. Loopt de route terug naar het bos en blijft rechtdoor naar nummer 10 te ondertekenen Dan slaat u rechtsaf en na een paar meter gaat u linksaf en dan weer links. Het pad is glooiend en moet je een weg over te steken. Het pad gaat verder rechtdoor tegenover en leidt tot ondertekenen No. 11 Loop deze weg en neem dan de weg die omhoog klimt op de linkerkant. Volg de route langs de belangrijkste weg die u zal leiden tot de eerste twee borden en vervolgens de weg terug naar Saint - Remy. Eenmaal aangekomen in het dorp, vergeet niet te stoppen bij het ​​uitkijkpunt met een vrij uitzicht over de Superbe Valley biedt.

Keer terug naar de parkeerplaats buiten de kerk.