Mill Mandassagne

Wandeltochten & wandelingen in Saint-Martin-de-Villeréal

DepartementLot-et-Garonne
Plaats van vertrekSaint-Martin-de-Villeréal

Church Square, waar u stationnerez is op dit punt dat de start van de wandeling maakt.

1. Passeer de stad en volg de stijgende weg (lokale weg C 203).

2. Laat het pad van het bos en ga rechtdoor op de weg ongeveer 200 meter. Eenmaal aangekomen op de boomgaard, een daling van rechts langs een met gras begroeid pad. Lopen over een veld en in de plaats Bussac, neem de juiste weg voor ongeveer 150 meter.

3. Neem de juiste weg stenen richel. Vervolgens steekt de weg en richting het dorp voor Malcournet.

4. Aan het begin van de afdaling, slaat u rechtsaf in de buurt van een bos. Neem de schaduwrijke pad. Bij de splitsing van drie wegen, volg dan de linkerkant, iets verzonken. Bezoek een woestenij linksaf, loop langs een heg recht dan in een pad door het bos.

5. Neem de D 104 naar rechts voor ongeveer 200 meter, dan linksaf naar Parranquet.

6. Passeer de camping en sla rechtsaf richting Cailliaou Dour. Na de huizen, voort te zetten op een pad Castine.

7. Bij de eerste kruising rechtdoor. Loop de weg dwars door het gehucht Dropt Nederland. Eenmaal op het kruispunt van drie wegen, krijgen aan de voorkant.

8. Steek de D 104 en naar rechts volgen voor ongeveer 60 meter. Beklim links op de oprit van Peloubet. Op de top van de weg, rechtdoor op de weg Castine. Steek de brug gemaakt van oude betonnen elektriciteitspalen. Monteer in de buurt van bossen en hoger, sla rechtsaf.

9. Ga terug op de weg te gaan rechtsaf Saint-Martin-de-Villeréal.