Loop door de koning van Chauzes Cross Rat

Wandeltochten & wandelingen in Paussac-et-Saint-Vivien

Loop door de koning van Chauzes Cross Rat - Wandeltochten & wandelingen in Paussac-et-Saint-Vivien
9.4

DepartementDordogne
Plaats van vertrekPaussac-et-Saint-Vivien
OmgevingPlatteland

"Het Kruis van de Rat", is het het beste om te gaan door middel van Antonne-et-Trigonant op de N21.

De richting te nemen als je in Antonne is het kruis van de Rat (Naboulet Gaston Street) aangegeven 300 meter van de ingang van het dorp uit Limoges en op 50 meter van het gemeentehuis in Perigueux.

Aangekomen bij een splitsing linksaf en zei: "Cross Rat". Bij weer de volgende kruising linksaf, altijd gezegd dat je bent 630 meter van de Croix du Rat als je een houten hek aan uw rechterhand, die de begin- en grote borden aan beide kanten van de weg en ook plaatsen om te parkeren aan uw rechterhand.

Check Point GPS 45 ° 14 '3.30 "N 0 ° 48' 41,92" E

D. Vertrek vanaf de parkeerplaats van het Kruis van de Rat.

Volg de gele markering verlaten verschillende vertrek op rechts of links naar de D69. Oversteken en neem de borden naar het bos hek. De troon van het parcours is op de linker as van de weg die klimt en de troon van de koning van Chauzes bereikt.

1. Keer op je stappen om het pad aan de voorkant en neem het pad dat klimt met een sterke daling van het Chauzes Rey.

2. Sla linksaf en ga verder noordwaarts naar de Cluzeau Borie Belet te bereiken en te bezoeken. Uitleg door panels van de NFB.

3. Blijf de gele markering van een baan waar je juiste rechte hoek draaien (4). Bij de kruising (code 164), rechtsaf op de weg en geniet van de doorgang (5) om sarcofagen bezoeken. Ga door naar de volgende kruising.

6. Neem de weg naar rechts en volg de gele markeringen op de D69.

7. Ga door en neem de boerderij track tegenover bos aan de rechts, links veld. Negeer een startpunt links en dan weer rechts na en nog steeds een sterke gegalvaniseerde afrastering zien.

8. Neem een ​​bospad aan de rechterkant en verder op, naar aanleiding van de gele markeringen. Sla rechtsaf bij de eerste T-splitsing, steek de eerste weg en blijven tegenover een andere weg door het gehucht La Peyre. Sla rechtsaf en dan meteen links daarna. Doorgaan met de gele markeringen volgen.

9. Bij de Fontein van Peyre (panel), volg de gele markeringen naar het gehucht Brandes.

10. Net voor de kruising, een grote boom draagt ​​de markering van het parcours een recht, die de GR36 toegetreden nemen.

11. Sla rechtsaf op de gemarkeerde GR Rood en Wit. Op de weg, ga over en hetzelfde te doen bij een bocht naar links in een rechte hoek. Ga direct naar het kruispunt en ga na het Kruis van de Rat.

In juli en augustus, kunt u doorgaan vanaf het punt "11" aan het Kasteel van Borie rondleiding door de eigenaars.

Rondleiding door het kasteel door de eigenaar te betalen: tussen de 5 en 6 euro.

Zorg voor verlichting voor het bezoek van Cluzeau.