Lachtelweiher Lake

Wandeltochten & wandelingen in Kirchberg

Lachtelweiher Lake - Wandeltochten & wandelingen in Kirchberg
7.1

Familie wandelen met uitzicht op de bergwereld en Lachtelweiher Lake.

DepartementHaut-Rhin
Plaats van vertrekKirchberg
MoeilijkheidGemiddeld
Aangeraden periodevan april tot november
OmgevingBergen

In het dorp van Kirchberg verder richting Lachtelweiher Lake voor 3,5 km, langs het stuwmeer en het gehucht van Steye op de weg. Bij uw aankomst in het meer, verder langs dezelfde weg en dalen langs de weg om uw auto te parkeren in de parkeergarage.

Vanaf de parkeerplaats, neem het pad dat leidt naar de boerderij Lochberg door middel van markup blauwe rechthoek 'en' Blue Circle 'na de kleine klim, rond de boerderij aan de rechterkant en verder op het pad van de' Blue Rectangle sturen Fennematt. Op de kruising van de nek, hoofd nek Lochberg, Baerenkopf. Het krijgen van een hek van prikkeldraad, steek het weiland en maak kennis met de kapel van de Heilige Maagd, volg dan de bewegwijzerde route van de rode rechthoek 'en' het beheer van Red Circle 'Baerenkopf Masevaux. Ga links op de gemarkeerde wandelroute rode en witte rechthoek besturing Bruckenwald, Lachtelweiher. Tot aan de kruising met het spoor blauwe rechthoek 'volgen de richting van de Lachtelweiher, Lochberg, langs de grote weide weiland en terug bij het meer, op de weg naar de parkeerplaats te komen.