Fanjaud Ravine

Wandeltochten & wandelingen in Mélagues

Fanjaud Ravine - Wandeltochten & wandelingen in Mélagues
7.7

Aangename wandeling, bewonder de bijzondere flora en fauna langs de berg paden en routes en de frisse geur van de wilde planten te vinden langs de weg.

DepartementAveyron
Plaats van vertrekMélagues
MoeilijkheidGemiddeld
OmgevingBergen

Vertrek uit Mélagues stadhuis, in het dorpscentrum

Vertrek uit Mélagues stadhuis.

Volg de D52 noord / west en sla rechtsaf bij de Maagd. Volg de GR71, rood / witte bewegwijzering. Aan het eind van het dorp, linksaf en verder langs de GR71.

Doorgaan op deze weg, de zogenaamde ' la Caral ', voor ongeveer 2 km ; halverwege, stoppen en bewonder de ijzeren kruis aan uw linkerhand.

Bij de splitsing in de weg, linksaf en blijven Fanjaud Farm ; laat de GR en linksaf na de blauwe markeringen.

Voer de boerderij, klim naar het laatste huis en laat het achter aan uw linkerhand ; op de ingeslagen weg en neem dan het pad dat uit bocht naar links en daal af naar de Fanjaud Ravine. Na een half uur lopen de steile helling, komt u op Nuéjouls River, vaak droog in de zomer. Klim op de D52 en sla linksaf terug naar Mélagues.