Carbonéral Path

Plaats van vertrekLabruguière
MoeilijkheidGemiddeld
OmgevingBergen

Van het centrum van Labruguière, neem de D60, richting Les Escoussens en volg de " Domaine d'En Laure " bewegwijzering.

Afwijken van Domaine d'En Laure naar het meer en dan rechtsaf.

1 Aan de voorzijde van de brug slaat u linksaf langs de beek. Steek de hangbrug en sla rechtsaf. Bij de transformator, het pad links.

2 In Les Auriols, de straat oversteken. Aan de voorzijde van Les Margaridous linksaf achter de stapel hout. Op de weg, sla rechtsaf. Op weg van het gehucht, linksaf.

3 Steek de D60 richting Les Cadets. Bij de huizen, slaat u rechtsaf en dan, hoger, verder richting Les Grangeols. Verder, laat het pad links die naar beneden leidt naar het gehucht. De track klimt door het bos en komt bij de D56.

4 Sla rechtsaf, 15 m daarna over en sla op het pad aan de linkerkant. Klimmen recht omhoog om een grote baan gebruikt voor gemotoriseerde voertuigen. Sla linksaf en volg de ruïnes van Pen Fabre. Op het grote kruispunt, neerdalen op de linker richting " DFCI ". Passeren hieronder Carbonéral Lake. Sla linksaf bij de volgende splitsing in de weg.

5 Wanneer je aankomt op een breed pad ( Le Verdet, 590 m ), blijven dalen negeren twee paden aan de rechterkant. Aan het gehucht Le Col ( 535 m ), slaat u rechtsaf. Sla linksaf bij de eerste kruising, vervolgens rechtdoor bij de volgende twee kruispunten. Verder naar beneden, neerdalen op de linkerkant. Bij La Roque, in de voorkant van de weg, neemt u de uitgeholde pad rechts.

6 Verlaat een variant terug naar punt 4 aan uw linkerhand. Daal af naar de D53 en sla linksaf aan het.

7 Op de weg uit de bocht aan de linkerkant, neem het pad rechts. In Saint - Felix, nemen de uitgeholde pad tegenover. Op de weg, linksaf, dan weer links op de Avenue d'En Thibaut. Bij de stoplichten, oversteken Rue Albert Camus. Sla linksaf naar de Rue Edouard Manet, vervolgens rechtsaf naar Rue Odilon Redon. Aan het einde van de weg, neemt u de weg aan de linkerkant. Aan het meer, sla rechtsaf naar de parkeerplaats.