Broeder Joseph Hermitage Kapel

Plaats van vertrekVentron
MoeilijkheidGemiddeld
OmgevingBergen

Dorpskern, vlakbij de kerk.

Passeer de kerk op weg naar Pass Oderen en neem de eerste weg rechts en volg deze voor ongeveer 300 meter, dan weer rechts. Daar, aan uw linkerhand, u zult de eerste cross zien. Steek de brug over en dan linksaf over het pad, zal je de voet van de skischans passeren. Steken een kleine brug en sla rechtsaf richting het bos. Bij de ingang van het bos, laat het pad kort en een bezoek aan een waterval ongeveer 100 meter afstand, dan terug naar het pad dat door het bos leidt ( voorzichtig, de stenen zijn soms glibberig, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden ) naar de Hermitage kapel. Bij uw aankomst in de kapel, aan de voet van het skigebied, heb je een prachtig panoramisch uitzicht over het dorp en de omliggende bergen. De meer atletische in staat zal zijn om op te klimmen naar de top van de skipistes langs de vele routes van verschillende moeilijkheidsgraden. Keer terug naar het startpunt langs dezelfde route.