Bramont Circuit

Plaats van vertrekPlainfaing
MoeilijkheidGemiddeld
OmgevingBergen

1 km van het centrum, op de weg naar de Bonhomme Pass, een pad leidt naar rechts en klimt naar de Grands - Pres boerderij - restaurant. Parkeren hier.

De wandeling begint aan de linkerkant van de boerderij.

Na het starten langs een bosweg, rechtsaf en blijven een vork in de weg en veer links. Laat Hardalle door te klimmen omhoog door een plantage van pijnbomen. Op het kruispunt naast een huis, neem het pad naar boven op de linkerkant.

Blijf de blauwe schijven te volgen en bij elke splitsing in de weg, veer gelaten. Passeren boven de " Grange le Pour ", een tussenstop gite in een boerderij ( dieren en versnaperingen ).

Bij uw aankomst op de top, langs een jacht onderdak en blijven het vlakke stuk land waar je een groot kruispunt zult vinden bij het ​​gehucht " le Faing du Souche ".

Sla linksaf, passeren onder de hoogspanningslijn en dan naar rechts gaan ( prachtig panoramisch uitkijkpunt over de beboste hellingen van de Louchbach en de Hautes - Chaumes ). Afdalen langs een breed pad met uitzicht op de vallei van Chaume en haar stroom aan uw rechterhand. Bij een splitsing in de weg, dalen de weg voor 200 m, sla dan linksaf bij het ​​gehucht " Fourchon ". Volg deze weg naar een weg naar rechts die klimt naar de Grands - Pres boerderij - restaurant.